fbpx

Adverteren via Google

Adverteren via Google

Zichtbaar zijn door op specifieke onderwerpen en zoektermen te adverteren, dat doe je via Google Ads. Dagelijks worden er miljarden zoekopdrachten gedaan via Google. Bij een relevant onderwerp voor jouw bedrijf wil je natuurlijk graag naar voor komen. In Google Ads kom je bovenaan te staan door op specifieke onderwerpen en zoekopdrachten te adverteren.

 

Logo Google - Adverteren via Google - IN ZICHT Marketing

De kosten worden bepaald aan de hand van het aantal kliks en de positie die je in wilt nemen. Binnen zoekmachine advertising is het namelijk zo dat je per klik betaald. Vooraf maken we aan de hand van een zoekwoordonderzoek een inschatting van de kosten voor Google Ads. Zo kunnen we kijken of het beschikbare budget aansluit bij het aantal verwachtte zoekopdrachten op de gewenste zoekwoorden. 

Het is de perceptie van de gebruiker dat de bedrijven die bovenaan staan in Google professioneler zijn. Dat is puur omdat die bedrijven bovenaan staan en er veel aanbieders zijn. Je komt natuurlijk niet zomaar boven aan te staan en dat is waarom de advertenties die direct in Google getoond worden, het beste aanslaan.

 

Meer verkeer naar je website

Doordat de advertenties bovenaan in Google vertoond worden, zal het verkeer naar je website stijgen. Zodra de advertenties goed aansluiten bij de website en de pagina waarop mensen terecht komen, goed geoptimaliseerd is zal de conversie verhogen.

Meer conversie betekend meer aankopen, klanten en wellicht ambassadeurs van je bedrijf, product en/of merk. Zo kan je op een eenvoudige manier nieuwe leads en klanten binnen halen. Dat wil jij toch ook?

 

meer verkeer naar je website - IN ZICHT Marketing - groeien door google

Offerteaanvraag Google adverteren

Advertentiebudget

Heb je al eerder geadverteerd?

7 + 12 =

Laten we beginnen met
Een kop koffie!

Laten we afspreken om jou wensen en doelen te bespreken. Wij gaan jou helpen met meer inzicht in je marketing.

2 + 5 =