fbpx

Blog

Binnen de online marketing zijn er een hoop nieuwtjes, trends, ontwikkelingen en tools die je als bedrijf in kunt zetten. Om in te spelen op kansen, houden we je graag op de hoogte met onze blogs!

5 beweringen over SEO die niet kloppen

5 beweringen over SEO die niet kloppen

De term SEO is een bekende term binnen de online marketing. Search engine optimization (SEO) is simpelweg de vertaling van zoekmachineoptimalisatie, ook wel organische vindbaarheid binnen zoekmachines. SEO is iets waar veel bedrijven en ondernemers hoog in willen...

TikTok: de meest gestelde vragen

TikTok: de meest gestelde vragen

Het opkomende platform TikTok biedt veel mogelijkheden. Eerder schreven we al over het snel groeiende medium, het algoritme, maar ook over hoe je kunt groeien op TikTok. Er zijn een aantal bedrijven erg enthousiast over TikTok terwijl het meerendeel nog geen...

Waarom consistent zijn in je marketing?

Waarom consistent zijn in je marketing?

Consistent zijn in je marketing is een belangrijk onderdeel en iets waar je veel uit kan halen. Het is een grote uitdaging om je bedrijf overal consistent te laten zien, hulp van een marketingbureau of een merkversterker kan hier dan ook zeker bij helpen. Veel...

IN ZICHT Marketing partner van LeadInfo

IN ZICHT Marketing partner van LeadInfo

Afgelopen 9 februari (2020) is IN ZICHT Marketing officieel partner geworden van de tool LeadInfo. Dit partnerschap is tot stand gekomen uit het vraagstuk hoe wij onze klanten nog beter konden voorzien op het gebied van lead generatie. Door LeadInfo te combineren met...

De belangrijkste verandering binnen SEA in 2020

De belangrijkste verandering binnen SEA in 2020

Net als vele marketingbureau's en bedrijven, werken wij met SEA. Nu is de kans aanwezig dat jij ook SEA inzet binnen je marketingstrategie. In 2020 is er veel veranderd op het gebied van SEA. We nemen je graag mee in de belangrijkste verandering binnen SEA in 2020....

Google Tag Manager: tags, triggers & variabelen

Google Tag Manager: tags, triggers & variabelen

Voor diverse marketingplatformen en de tracking daarvan, is een stukje JavaScript code of een pixel benodigd. Deze code of pixel wordt op de website geplaatst om data op te vangen. Hoe meer platformen je gebruikt, hoe meer codes hier dus voor nodig zijn. Wanneer een...

Algoritme van Google weer op de schop

Algoritme van Google weer op de schop

Afgelopen maand gaf Google een mooi inkijken in de werking van een aantal nieuwe AI-technieken op de algoritmes. Daarbij werd dieper ingegaan op de ontwikkelingen die de zoekresultaten komend jaar flink gaan veranderen. Waar gaat Google, en in dit geval SEO, naar toe...

Facebook Business Suite: beheer zakelijke accounts

Facebook Business Suite: beheer zakelijke accounts

Facebook heeft een nieuwe app ontworpen. De app moet het makkelijker maken voor bedrijven om Facebook, Instagram en Messenger te kunnen beheren. Zo kunnen bedrijven alle advertenties voor deze platformen inplannen via de handige app. De nieuwe app, genaamd Facebook...

Groeien op TikTok: views, engagement & volgers

Groeien op TikTok: views, engagement & volgers

Als we bij onze klanten en bekenden de naam TikTok laten vallen, krijgen we vaak ''Oh dat is het platform voor mijn kinderen met al die dansjes, toch?''. Ja, dat is waarom TikTok veelal bekend werd. De afgelopen maanden is het platform doorontwikkeld en is het...

Nieuwe LinkedIn-instellingen, dit moet je weten

Nieuwe LinkedIn-instellingen, dit moet je weten

In een eerder blog schreven wij over de uiterlijke update die LinkedIn had aangekondigd. Achteraf bleek dat niet alleen het uiterlijk een update kreeg, maar er meer aanpassingen kwamen. Zo heeft LinkedIn recentelijk een aantal nieuwe knoppen toegevoegd. Deze knoppen...

Zo lang moet een blog zijn

Zo lang moet een blog zijn

Hoe lang moet een blog zijn? Dat is een vraag die wij vaak voorbij zien komen. Een concreet antwoord op deze vraag is lastig want er zijn meerdere opties. De een zegt dat een blog kort maar krachtig moet zijn, terwijl de ander zweren bij langere teksten. Beide hebben...

Het uiterlijk van LinkedIn krijgt een grote update

Het uiterlijk van LinkedIn krijgt een grote update

Het visuele design van LinkedIn gaat voor het eerst in vijf jaar veranderen. De nieuwe ‘look & feel’ moet de gebruikerservaring gaan verbeteren. Het redesign is inmiddels al op sommige locaties uitgerold en zal de komende periode wereldwijd worden uitgerold. In...