Afgelopen 9 februari (2020) is IN ZICHT Marketing officieel partner geworden van de tool LeadInfo. Dit partnerschap is tot stand gekomen uit het vraagstuk hoe wij onze klanten nog beter konden voorzien op het gebied van lead generatie. Door LeadInfo te combineren met de werkzaamheden voor onze klanten, hebben wij voor verschillende klanten al betere resultaten mogen behalen. De combinatie met LeadInfo zorgt ervoor dat leads niet meer anoniem zijn en klanten direct aan de slag kunnen om deze leads om te zetten naar klanten.
Wat is LeadInfo?
LeadInfo is een tool die helpt om anonieme website bezoekers te herkennen. Zo kunnen bedrijven bezoekers van de website omzetten tot kopers/klanten. Ruim 98% van de website bezoekers onderneemt meestal geen actie. Daarom is het fijn om zelf aan de slag te kunnen met lead generatie en de opvolging daarvan. LeadInfo zorgt er kortom voor dat leads gekwalificeerd worden.
Alle leads worden in één dashboard verzameld waarin je onder andere bedrijfsgegevens kunt vinden, e-mail adressen, adresgegevens, aantal medewerkers en meer. Ook is de tool te integreren in een huidige werkflow. Er is een koppeling te maken met systemen als Google Ads, Slack, Teamleader, Zapier, Gripp, Microsoft teams en nog veel meer.
Koppel LeadInfo aan je website
Om LeadInfo te gebruiken, moet het programma aan je website gekoppeld worden. Deze koppeling is eenvoudig te maken door de plug-in binnen WordPress of via Google Tag Manager. Mocht het nodig zijn, kunnen wij je uiteraard helpen om deze koppeling te maken. We beschikken over de kennis om de koppeling te maken, daarvoor zijn we natuurlijk niet voor niets partner van LeadInfo.
Hoe zetten wij LeadInfo in?
In veel gevallen combineren wij LeadInfo met onze advertising diensten als die op de business to business branche gericht is. Afhankelijk van de doelen van onze klanten kijken wij of het nuttig is om LeadInfo in te zetten. LeadInfo is interessant wanneer je doelgroep gericht is op business to business. Dit is vaak ook het geval bij onze klanten. We zetten de tool voornamelijk in om de leads te kwalificeren. Zo kunnen we nog beter inzichtelijk maken wie we vanuit bijvoorbeeld social media of Google advertenties naar de website trekken.
Ben je benieuwd of LeadInfo iets voor jou is of welke combinatie het beste past bij jouw producten/diensten? Neem dan contact met ons op. We kunnen namelijk helpen met een proefperiode van 14 dagen van LeadInfo.